سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

چالچالی
 
پیوندهای روزانه

در گفتگویی با آقای محمد کیانی مسئول ستاد دکتر روحانی در شهرستان بروجرد از ایشان خواستیم تا از نشست صمیمی  اعضای ستاد شهرستان بروجرد برایمان بگوید و ایشان در این خصوص اظهار داشتند:

در این جلسه که عصر روز شنبه با حضور خجسته پور مسئول ستاد استان و مسولان ستادهای شهرستانی و برخی از اعضای این ستاد ها در محل استانداری لرستان برگزار گردید ، استاندار لرستان ضمن تقدیر از عملکرد ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی ابراز امیدواری کرد که ستاد ها بتوانند پل ارتباطی وی با مردم برای انتقال مشکلات مردم استان و همچنین تبیین عملکرد دولتمردان استان برای مردم بشوند.

مهندس هوشنگ بازوند در دیدار با اعضای ستاد انتخابات دکتر روحانی در استان لرستان، گفت: ارائه و بیان اطلاعات و آمارهای موجود بر اساس واقعیت ها، توجه جدی به اصول علمی و کارشناسی در عرصه تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرا، پرهیز از تنش و حاشیه سازی و استفاده بهینه و مطلوب از ظرفیت ها و قابلیت های موجود در استان، معیارهای مهم در راستای رشد و توسعه پایدار و همه جانبه استان است.

مهندس بازوند افزود: دولت یازدهم با شعار و سیاست محوری تدبیر و امید و با رویکرد اساسی اعتدال و عقلانیت مورد اقبال عمومی مردم قرار گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی اظهار کرد: درهمین اربتاط، یکی از مطالبات جدی و بحق مردم از دولت، بیان واقعیت ها و ارائه اطلاعات و آمار دقیق از وضعیت کشور در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مردم در انتخابات 24 خرداد با انتخاب شعار محوری اعتدال و عقلانیت، خواست و مطالبه اصلی خود را بیان کردند، گفت: برهمین اساس، دولت نیز با تاکید بر تلاش برای تبدیل تهدیدها به فرصت و زمینه سازی برای فراهم کردن بستر مناسب رشد و توسعه کشور بر مبنای عقلانیت و اعتدال در عرصه فعالیت های اجرایی، کار خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از افراط و تفریط در عرصه های اجرایی و مدیریتی، تصریح کرد: تقویت و گسترش روحیه امید و خوباوری در سطح جامعه با برنامه ریزی و اعمال سیاست های مدبرانه و تبدیل تهدیدها و چالش های موجود به فرصتی برای توسعه و پیشرفت، محور فعالیت های دولت یازدهم است.

استاندار لرستان با انتقاد از فرصت سوزی های گذشته در راستای محرومیت زدایی از کشور و استان، گفت: برنامه ریزی در جهت جذب سرمایه های بخش خصوصی و فراهم کردن بستر حضور و مشارکت فعال سرمایه گذاران در حوزه های اقتصادی و صنعتی استان، اولویت اصلی مدیریت اجرایی استان در این دوره است.

مهندس بازوند گفت: استان لرستان سرشار از ظرفیت ها و توانمندی های منحصربفرد در بخش ها و حوزه های مختلف است که متاسفانه برغم تکرار مکرر این شعار، در گذشته کمتر شاهد استفاده بهینه و بهره برداری مطلوب از این قابلیت ها بوده ایم.

استاندار لرستان با بیان اینکه لرستان دیگر عرصه آزمون و خطای مدیریتی و اجرایی نیست، تصریح کرد: باید براساس یک برنامه علمی، کارشناسی و عملیاتی، مسیر رشد و توسعه پایدار و محرومیت زدایی از چهره این استان را هموار کنیم.

بازوند افزود: زمینه سازی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی با هدف بهره مندی از ظرفیت های موجود در استان و ایجاد فرصت های شغلی مولد و پایدار با توجه به شرایط و توانمندی های موجود در لرستان، راهکار اصلی برای رشد و توسعه استان است.

استاندار لرستان اظهار کرد: تبدیل کشاورزی سنتی و معیشتی به کشاورزی صنعتی و پیشرفته با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های گسترده استان در بخش منابع آبی و اراضی کشاورزی حاصلخیز، یکی از اقدامات مهم و موثر در جهت رفع محرومیت از استان و رشد و شکوفایی اقتصاد لرستان است.
به گفته وی، مردم استان لرستان در طول 30 سال گذشته اعتقاد و اعتماد خود به نظام و مسئولان را بارها ثابت کرده اند و برهمین اساس برای دفاع از انقلاب و ارزش های والای آن از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

مهندس بازوند افزود: خدمت به مردم مومن و ولایی این دیار به واسطه ایثار و فداکاری آنان در راه اعتلای ایران اسلامی، عبادتی بزرگ محسوب می شود و مسئولان اجرایی استان وظیفه دارند برای تامین آسایش و رفاه مردم و ارائه خدمات مطلوب و شایسته دراین استان، تلاشی مستمر و شبانه روزی داشته باشند.

وی تصریح کرد: تحقق این مهم، نیازمند همراهی و همکاری همه نخبگان، کارشناسان و دلسوزان این استان با هدف دستیابی به توسعه و پیشرفتی همه جانبه و پایدار است.

شرکت کنندگان  ضمن عرض خیر مقدم و تبریک انتصاب آقای بازوند خواسته های ستاد های مذکور را به ایشان انتقال داده ، گفتی است چند نفر از بانوان استان نیز ضمن طرح مسائل بانوان در استان خواهان پیگیری استاندار محترم برای رفع مشکلات خواستار ارتقاء نقش بانوان استان در سطوح مختلف مدیریتی استان  شدند .

آقای کیانی اظهار داشتند:

در این جلسه آقای حبیب اله خجسته پور مسئول ستاد استان ضمن تبریک به آقای بازوند جهت انتخاب استان لرستان به عنوان استان محل خدمت و تصدی استانداری ابراز خوشحالی نمودند که بعد از سال ها یک شیرمرد لر به لرستان وارد شد تا مقدمه ای برای پیروزی های بعدی باشد. و اینکه با حضور ایشان بارقه ی امید در دل مردم استان دو چندان شده؛ چرا که سابقه ی درخشان استاندار در زمینه های عمران و آبادانی مایه ی دلگرمی مردم استان است. …

آقای کیانی تصریح کردند که آقای خجسته پور در ادامه صحبت هایشان به این مهم اشاره داشتندکه در فضای دوسه ماه قبل از انتخابات حماسی 22 خرداد که فضایی سرد و ناامید کننده ای بود، این عزیزان پا به عرصه گذاشتند و با شجاعت تمام توانستند بر خلاف جهت رودخانه حرکت کنند و حماسه در استان آفریدند که بی نظیر بود. به طوری که در اکثر انتخابات ریاست جمهوری رای استان هم جهت با کشور نبود، اما در این دوره با تلاش اعضای ستاد استان توانستیم با حضور پرشور مردم هم جهت با رای کشور باشیم آن هم در شرایطی که دکتر روحانی به عنوان کاندیدا به استان لرستان تشریف نیاوردند و مهم تر از این در بین کاندیداهای ریاست جمهوری کاندیدای لر در صحنه بود … .
ایشان ادامه دادند که ایجاد روحیه نشاط در بین مردم اولین دستاورد این پیروزی است.
در ادامه آقای خجسته پور به معرفی اعضای ستاد استان پرداختند و مسئولین ستادهای شهرستان هر کدام به نمایندگی از چند شهرستان مطالبی را با استاندار لرستان در میان گذاشتند
سپس آقای جلویاری به نمایندگی از ستاد های مرکزی شهرستان خرم آباد، سلسله و دلفان ضمن تبریک به استاندار لرستان از طرف خیل اصلاح طلبان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفتند: کاش می-توانستیم شمه ای کوتاه را از زحمات تمامی دوستان در این استان شهید پرور بیان نمایم. اکنون که حاصل زحمات این دوستان به بار نشسته از استاندار دولت تدبیر و امید انتظار داریم که امید دوستان ما را ناامید نکرده و هیچ گاه درب اتاق استاندار را به روی ستادهای مرکزی بسته نشود
در ادامه خانم شفیعی پور از طرف کمیته بانوان استان در ادامه مطالب گفتند: با توجه به تمامی محدویت و تعصباتی که در خانواده های لر وجود دارد بانوان با تمامی این محدویت ها در عرصه فعالیت های انتخاباتی به طور جدی مشارکت داشتند و امید است همانگونه که در برنامه های انتخاباتی آقای روحانی بر رفع تبعیض میان زنان و مردان در تمامی عرصه های اجتماعی تاکید شد اکنون با توجه به عنایت ویژه استاندار محترم، چنین فضایی در جامعه به وجود آید
خانم امرایی هم از ستاد کوهدشت بر استفاده از مشاوران و کارشناسان بومی و آگاه نسبت به مشکلات استان و توجه ویژه به جوانگرایی و پرهیز از تکرار مدیریت دلالان و کهنه کاران سیاسی با حفظ احترام برای تجربه ایشان، استفاده از ظرفیت ویژه و توان بالای جامعه زنان برای تصدی مدیریت ها به ویژه آموزش و درمان تاکید داشتند.

آقای دست یاری نماینده ستاد پلدختر با مطرح کردن این که ما با عهدی که با آقای دکتر روحانی بسته ایم و با توجه به شرایط و نیازهای کنونی کشور و برنامه های ارائه شده توسط ایشان افق روشنی را برای ایران اسلامی متصوریم و امیدواریم با رویکرد تغییر و مدیریت جنابعالی این مهم زودتر محقق شود.
آقای صارمی نماینده ستاد بروجرد در مطلبی اضافه نمودند که در همین ابتدا عده ای که هیچ پایگاهی در بین مردم ندارند در جهت حفظ مصالح خود با مصادره کردن تمام اخلاقیات جامعه، حتی فرمایشات مقام معظم رهبری را بر نمی تابند و علی رغم تاکید ایشان بر حمایت از « دولت جناب آقای روحانی » در داخل و سیاست « نرمش قهرمانانه » در خارج از کشور باز هم در جهت به نتیجه رسیدن اهداف دولت، مانع تراشی می کنند هر چند در میان مردم فرهیخته و اندیشمند لرستان این نوع تفکر جایگاهی ندارد، اما باز از شما تقاضا داریم با گزینش مدیران پرتوان سیاسی راه را بر هر نوع هجمه ناروا نسبت به دولت خدمت گزار ببندید .

وی درادامه افزود احزاب وگروه ها سرمایه ارزشمندی برای جهموری اسلامی هستند وبرای یک نظام مردمی ، وجود احزاب با معیارهای تحزب اسلامی ودارابودن تعهد ،برنامه وثبات ومتکی به آرای عمومی یک ضرورت است ، دربعد اقتصادی همانطور که مستحضر هستید استان لرستان رتبه اول بیکاری درکشوررا داراست وخانواده های بسیار زیادی ازکارکنان وکارگران کارخانه های بزرگ وکوچک اقتصادی در استان مانند زاگرس خودرو بروجرد وفارسیت دورود که تعطیل شده اندبرای برآورده کردن احتیاجات اولیه اشان به شدت درمضیقه هستند،مطالبه دیگر پیگیری سد گلرود درجنوب غربی بروجرد وایجاد صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی دراین منطقه ، معرفی جاذبه های تاریخی وگردشگری در منطقه در دیگر مطالب عنوان شده بود.

خانم کیانی نماینده ستاد بانوان بروجرد هم ضمن تبریک به نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان گفتند: از خداوند منان برای ایشان در این مسئولیت خطیر آرزوی توفیق داریم همانا موفقیت شما موفقیت استان در عبور از این تنگنا برای سرعت بخشیدن به مسیر توسعه با مشارکت مردمی خواهد بود.
در دقایق پایانی جلسه جناب آقای بازوند استاندار فهیم لرستان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر اعضای ستاد دکتر روحانی به ویژه جناب حاج حبیب اله خجسته پور به عنوان مسئول ستاد استان گفتند: هر کدام از دوستان به مسائل متفاوتی اشاره کردند که نشان دهنده دغدغه ی آنهاست. انشاا که با حمایت شما بتوانیم به این نظرات جامعه عمل بپوشانیم. وظیفه بعد از انتخابات شما این است که برنامه ها و اهداف دولت را با افکار عمومی در میان بگذارید چرا که مردم به برنامه ها و تدابیر آقای روحانی رای دادند.

ستاد دکتر روحانی باید به عنوان چشم بینا و ناظر امین به تحقق این شعارها نظارت کند چرا که توقع داریم دستاوردهای دولت گفته شود و حقایق با مردم در میان گذاشته شود.

استاندار لرستان بیان داشتند : نگاه دنیا بعد از انتخابات به ایران عوض شده است، طرح های بسیار خوبی در مورد معیشت مردم مطرح شده و مصوبات بسیار که کارگشاست باعث خوشبختی مردم خواهدشد. شما یاران دکتر روحانی در این استان بوده اید؛ انتظار می رود بال این دولت باشید.مهندس بازوند در آخر اذعان داشتند: خودم تمایل داشتم به این استان که همیشه قصه ای پر غصه ای برایم داشت، بیایم بعد از انتخاب شدن هم رفتم نجف و به مولای متقیان علی(ع)توسل پیدا کردمتا توفیق خدمت دهد. از شما هم کمک می خواهم که مرا یاری کنید با توجه به این که اولویت اول بنده بر اشتغال و سرمایه گذاریست.

 


[ چهارشنبه 92/7/17 ] [ 8:11 صبح ] [ محمد کیانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

کارشناس ارشد برنامه ریزی توریسم هستم و علاقه مندم هموطنان خود را به سیر و سفر ترغیب کنم
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
khabarkhoon.com


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 12484